Project Life week 01!

5/08/2018

Hej! Trochę czasu minęło od ostatniego wpisu. Jak zwykle mam mnóstwo usprawiedliwień, ale to chyba nie ma sensu ;) Mam jedynie nadzieję, że powolutku wygrzebię się z zaległości. Na szczęście nie mam dużych zaległości w albumie, a jedynie w pokazywaniu stron. Do rzeczy - w sierpniu zaczyna się mój nowy album. Po raz drugi zdarzyło się tak fajnie, że strona otwierająca jest z Londynu. Ten wyjazd był "skromniejszy", ponieważ nie pracowałam, a pojechałam jedynie w ramach towarzystwa. I choć bałam się sama wyjeżdżać w miasto a funduszy nie było za wiele (ale na planer od Simple Stories wystarczyło :D), zobaczyłam duuużo nowych miejsc! Lepiej też rozplanowałam sobie każdy dzień, rozrysowałam nawet mapę. Mam ją nadal w mini albumie, który zrobiłam, ale widzę, że też nie doczekał się tutaj publikacji.. może kiedyś  ;)

W tym roku również postanowiłam ujednolicić karty tytułowe - korzystam z tych z kitu Fresh, ale wersji digital, w której są pełne rogi. Ostatnio niezbyt chętnie sięgam do zaokrąglonych kart.





Dajcie znać, co sądzicie!

You Might Also Like

0 komentarze

LABELS